اخويا سافر عند الله

كان نفسي بس اني اكون معاهم

اصبرهم على فراقه

اخويا سليم اصبح عند ربه

كان هايتم 20 سنة الشهر الجاي

بس ربنا اراد له الراحة بدري شوية

اخر مرة حكيت معاه وصاني بالصلاة

وقاللي يا علا ... من خرج في طلب العلم فهو في سبيل الله حتى يرجع

حاضر يا سليم ... وصيتك على عيني وراسي

وانا متأكدة انك هلئيت بالجنة بتجري وبتنط وبتدعيلنا زي ما دايما كنت تعمل

وهلئيت دورنا احنا انو ندعيلك بالرحمة

مع انه انا عارفة وكلنا عارفين انك ما عملتش في حياتك غير كل شي منيح

وماكنتش تأذي حد وعمرك ما زعلت حد فينا

بالعكس احنا الي كنا ساعات نزعلك وما نطول روحنا عليك

انا عارفة انه اهلي مؤمنين واقويا ومنهم كنا نستمد الصبر والرضا

واخويا رح يكون كويس ان شاء الله

وانا كويسة والحمد لله

بس رجاء تقروا لأخويا الفاتحة ...

وانا هاغيب شوية لغاية ما استوعب الي صار




النعي بجريدة القدس


انا لله وانا اليه راجعون