هل انت مدمن تدوين



انا حكيت قبل كدة عن نيتي انشاء تاج خاص فيا ,,

لسه المشروع قيد الانشاء بصراحة


لكن عترت من شوية على مدونة سلوى

ولقيت فيها خير اللهم اجعله خير ,, لينك لتست كدة يخليك تختبر مدى ادمانك -اللهم احفظنا يعني- للتدوين


انا جربته وطلعت نسبتي 78%






وزي ما انتو شايفين كدة على يسار الشاشة



وانا عندي فضول اعرف نسبتكم انتو كمان ,,, علشان نلحق نتعالج يعني قبل ما يفوت الاوان هههههههه



ببعت الاختبار- المتقمص شخصية التاج- لكل من



نقطة مية


Ayat, Life or something like it


Epitaph


مها وكلمة واقفة في الزور


أميرة البلطجية


محض روح


عبد الله عايز يتجوز


عمرو احمد
شوف يا عمرو انا عارفة انك مش بتجاوب تاجات ,, بس اعتبر ده اختبار مش تاج ولا حاجة


اسلام خطوة عزيزة


عمر مشروع بطل


دكتور احمد مع نفسي


اشرف اخف دم


كريم


علي واحد من الناس

واخيرا وليس آخرا

مبرمج حر


ولكل حد في عالم التدوين طبعا اتفضلوا


طبعا تتفضل تدوس على الصورة الي فيها نتيجتي فوق ,, والاختبار هو عبارة عن 12 سؤال بسيطين جدا تجاوب عليهم وتعرف النتيجة على طول ,, مش حاتاخد عينة دم ولا وقت في تحليل العينة ولا حاجة


بالشفا ان شاء الله






هل انت مدمن تدوين هل انت مدمن تدوين تمت مراجعته من قبل علا من غزة في يوليو 04, 2007 تقييم: 5

هناك 36 تعليقًا:

  1. ساقوم بالاختبار على مسئوليتك و هخبرك بالرد ده اولا
    ثانيا انا عندي فكرة وارجو مشاركتك لى بالراى لانى محتاج مشاركتك بجد
    http://www.eg-migrator.blogspot.com/

    ردحذف
  2. :)))
    السؤال الاخير فى التاج , اقصدى الاختبار حلو أوى

    أنا عرفت نسبتى خلاص , بس يا ترى فيه أمل فى العلاج
    :)))

    ردحذف


  3. المهاجر

    طبعا خاكون سعيدة اذا شاركت في حاجة هادفة زي كدة

    انا رديت عندك وان شاء الله تكون حاجة مميزة



    مبرمج حر

    هههههههه

    طب وانا مالي يا عم لازم اعرف النتيجة طلعت كام ,,

    علشان اعرف اذا في امل وعمر ولا لأ

    :p

    ردحذف
  4. شكرا يا علا على التاج..من عنيه هجاوب و اكيد هتعرفي نتيجة الاختبار..وربنا بستر

    ردحذف
  5. هههههههههه

    77 %

    رقمي المفضل :)

    حلو قوي التاج ده يا علا :)

    ردحذف
  6. سبحان الله !!
    قبل ما أبدأ الإختبار .. توقعت أن أكون لست مدمنا للتدوين بالمرة !!!
    ولكن هيهات
    :)))

    72%
    بيفكروني بمجاميع الثانوية العامة .. أعتقد كدة ممكن أتقبل فى كلية المدونين فرع القاهرة؟؟
    !!

    ردحذف
  7. تدفعى كام وأقولك
    ههههههههه

    على العموم انا نشرته عندى
    :)))

    ردحذف
  8. أوبس يا علا .. سويتها
    :D

    مين يحتاج يدخل معاي كورس للعلاج من الادمان .. مين .. مين ؟

    ردحذف

  9. هاهاها شفتي أنا طلعت
    47%

    تحياتي لك من ماناساس البلد

    ردحذف
  10. WHO DOES NOT LEAVE TO GROW THE CHILDREN WILL BE ALWAYS SMALL.

    ردحذف
  11. ازيك يا علااااا

    ليكى وحشة كبيرة اوى


    ميرسى جدا عالتاج اللذيذ ده

    اللى انا عملت فيه رقم قياسى

    انا طلعت مدمن بنسبة 84 فى المية

    يعنى من الاخر مليش علاج

    انا دكتور وعارف بقول ايه

    نسبة 84 فى المية نسبة كبيرة ومش سهلة

    عااااااااااااااااااا

    ميرسى عالتاج مرة تانية

    والفضيحة كمان

    :D

    ردحذف
  12. سلامو عليكو كلكو

    قال وانا اللي كنت فاكر نفسي مدمن

    معلش ولو فيها رخامة انا عارف ان التاج متبعتليش بس عالم رخمة بقي هتقولي ايه
    انا نتيجتي 58 % بالتمام والكمال

    بس علي فكرة
    تاج مش بطال


    ومن غير نرفذة وعصبية لو الكلام مش عاجبك احذفيه عشان منتخانقش مع بعض وكده يعني
    وكفي الله المؤ منين شر القتال

    ومش هنخسر بعض يعني عشان تعليق



    سلامي لوطني فلسطين
    بقول وطني
    هه
    ولاهلي في فلسطين
    كلهم
    واحد واحد
    وواحدة واحدة
    من اكبر كبير لاضغر صغير

    اعانكم الله
    والحقني بكم

    ردحذف
  13. أول مره أزور مدونتك وان شاء الله أكون متابع دائم لك
    سلامى لكل حبة رمل فى تراب غزه الصامده

    ردحذف
  14. اما اروح اجرب واشوف

    سلام

    ردحذف
  15. حاضر ياعلا

    هاجاوبه

    انا مقدرش ازعل حضرتك

    هههههههه

    ليكي في ذمتي تاج

    متقلقيش هاجاوبه

    ردحذف
  16. البلوج جميل قوى وانا فرحان انك بتقرالنا فى عشرينات

    ردحذف
  17. اسمحيلي اضيفك عندي واعمل لك لينك في مدونتي ،ولا عندك اي اعتراض؟؟؟؟!!

    ردحذف
  18. هروح الغرزة
    وأشوف انا عامل ايه في الادمان

    ردحذف
  19. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    الإخوة الكرام

    طبتم وطاب ممشاكم وتبوأتم من الجنة منزلا

    ياريت نشارك في الحمله دي

    غزة لن تجوع ولن تركع

    وجزاكم الله خيرا

    ردحذف
  20. جيت اسلم عليكي ياجميل
    ويارب تكوني كويسه
    وتكون الامتحانات خلصت على خير
    وان شاء الله هعمل التاج
    معلش اتاخرت على الرد شويه
    :)

    سلام ياغزويه

    ردحذف
  21. هههههههههههه
    انا كمان طلعت 78 %
    :D بس و الله جميله اوي يا مس علا
    فعلا فكرة جميلة اوي
    تحياتي
    سلام

    ردحذف
  22. انا شفت التجربة دي عند مدونة مع نفسي وجربتها00طلعت زيك بالضبط 78%
    شفتي الخيبة00انا عايز حقنااااااااااا
    الحقوووونييييي00

    ردحذف
  23. خلاص يا جماعة النواة تكونت و سنبدا ان شاء الله جريدتنا


    و على السادة:


    ياسمين


    منة


    عمرو المصري


    max.adams


    اسراء


    عاليا حليم


    حدوتة


    علا


    المهاجر


    التقدم بطلبات الترشح لرئاسة تحرير الجريدة


    البيانات المطلوبة كالتالى:


    1-هل ترغب فى الترشح


    ليه


    ما هى خبرتك او مؤهلاتك


    تعليمك

    ردحذف
  24. انا طلعت الحمد لله مش مدمن اوى يعنى
    66% كويسين ونسبة شفائى عالية باذن الله

    ردحذف
  25. علا الجميلة

    انا اول مرة ازور مدونتك بس بجد مدونتك جميلة اوى ورقيقة

    بالنسبة لقياس نسبة إدمان التدوين فهى نسبتها عالية ومأعتقدش انها ممكن تقل
    يابنتى التدوين ده ادمان معرفش هو ممكن نبطله ولا لأ
    بس ياريت لأ

    شكرا على زيارتك مدونتى المتواضعة وتعليقك

    تحياتى ليكى ياقمر

    ردحذف
  26. عملت الاختبار واخذت 78 مثلك
    هي النسبة دي تدخل كلية إيه
    وفي انتظار التاج التأليفي من انتاجك
    اعملي حسابي فيه بس بلاش أسئلة من نوعية
    لون البطانية ولون الشراب
    تحياتي

    ردحذف
  27. يا علا انا اعتقد انك معانا فى الفكرة
    ولابد من ان تعلنى ترشحك او انسحابك من الترشح لرئاسة تحرير جريدتنا والاكتفاء بالتصويت
    فارجو التعليق هنا بالرفض او الايجاب
    www.eg-migrator.blogspot.com
    متوقفين عليكى

    ردحذف
  28. ازيك يا علا عاملة ايه .. والله انتى طلعتى جدعة اوى عشان سألتى عليا .. انا موجود اهو وجيت اعمل اللى انتى قلتى عليه ده لقيته قفل .. عاااااااااااااااا
    اعمل ايه بقي ... حظى نحس ..

    المهم انتى خللى بالك من نفسك وطمنيني عليكى .

    تحياتى :]

    ردحذف
  29. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف



  30. عااااااااااااااااااااا

    يا جماعة كنت كاتبة تعليق طويل عريض وبعدين اتمسسسسسسسسسسسح لااااااا

    اعيدو تاني وامري لله



    --------
    نقطة مية
    --------

    يعني ما عرفتش نتيجتك يا مية

    وكمان ناويتي تسافري وتسيبينا

    اقنعوها يا جماعة انها ما تقطعناش كدة مرة واحدة

    اهئ اهئ



    ------------
    مها
    ------------

    الف شكر يا باشا

    ههههههه

    مبسوطة اوي ان التاج عجبك


    --------
    كريم
    --------

    اه بتهيألي ممكن يقبلوك

    بس بردو خلينا تستنى نتيجة التنسيق اضمن

    :))))))))))

    بس بذمتك مش ده ادمان حلو :)



    ----------
    مبرمج حر
    ----------

    لازم يعني اللف والدوران هههه

    72% يعني تحجز جنب اخوك كريم مكان في المدرج



    --------
    سلوى
    --------

    المصدر وصل يا جماعة :)))

    على العموم لو فتحتي الكورس ده انا مش عايزة اسجل اسمي ,,, مش عايزة اشفى ده ادمان عاجبني اوي
    ههههههههههههه






    ---------
    جروم
    ---------

    لا نسبتك مش كويسة بالمرة

    مش كاين مذاكر كويس

    دي نسبة دي

    :p



    -------------
    mr. david santos
    -------------

    Actually mr. Santos, I tried to understand what this phrase means, but I didn't :s

    anyways, you are always welcomed over here :)



    ---------
    zordeak
    ---------

    ما تشوفش وحش يا خويا

    هو ايه معنى زوردياك ده ؟؟

    ولا شكر على واجب يا دكتر

    انا عايزاك بس تطمن الناس الي خايفة تموت من الادمان ده ان التدوين عادة صحية والهاش اعراض جانبية سيئة
    :p

    منورني دايما



    --------
    عمرو المصري
    --------

    لا طبعا بقى ده اسمه كلام

    انت تشرف في مدونة اختك في اي وقت

    انا فعلا بعتز بمعرفتك بالرغم من الاختلاف ,, هو مش اختلاف اصلا ولا حاجة انما وجهات نظر
    مش كدة ؟

    على فكرة نسبتك مش سيئة اوي يعني

    اهلك بيردولك السلام



    ---------
    e7na
    ---------

    زيارتك تشرفني ويارب تتكرر مرات ومرات

    طب نسبتك طلعت كام ؟؟؟




    ---------
    ياسمينا
    ---------

    وين النتيجة يا ياسمينا

    ؟؟؟؟؟؟؟


    عمرو احمد
    --------

    ايه يابني كل ده بتجاوب على حتة 14 سؤال صغيرين

    اما كسل




    ردحذف


  31. --------
    الاسطورة
    --------

    شكرا جزيلا

    عشرينات اساسا كان له الفضل بتعرفي على عالم المدونات

    آنست ونورت


    --------
    posy cat
    --------

    تمام يا فندم

    ما عنديش اعتراض طبعا وربنا يقدرني واكون اد المسئولية دي



    --------
    ض/خالد
    --------

    استر ياااارب

    النتيجة طلعت كام؟؟؟



    --------
    البوسطجي
    --------

    جزاكم الله عنا خير الجزاء

    شكرا جزيلا على تعليقك



    --------
    احمد اتش
    --------

    امتياااااز

    الله اكبر !!

    هههههههه


    --------
    محض روح
    --------

    الله يسلمك يارب

    انا لسه بستنى نتيجتك وان شالله تطلع كويسة

    تحياتي ليكي يا حفيدة الغزاوية


    --------
    عبد الرحمن عياش
    --------

    حمد الله ع السلامة

    نتيجة معقولة مش كدة ؟؟

    يا دوب

    نورتني :)




    --------
    احمد المصري
    --------

    مهو انا اللي بعتت التاج لـ مع نفسي

    ههههههههههه

    كمان انت نتيجتك زيي

    كويس كويس ,,

    حقنا من ايه بالزبط :p



    --------
    امام الجيل
    --------

    مقبول مقبول

    حلو اوي ,, لسه في امل حد فينا يطلع سليم من العلة الخطيرة دي

    اهلا وسهلا بيك



    --------
    عاشقة الوطن
    --------

    ده انتي الي مدونتك رقيقة وشفافة

    كفاية اللون الروز الي مزين المكان والبنوتة اللزيزة

    اكيد فيها شبه منك :)

    انا عن نفسي مش زعلانة من نتيجة الادمان ,, انا حتى كان نفسي تطلع اكتر

    ههههههههه


    --------
    عصفور المدينة
    --------

    يا هلا

    تالت حد تطلع نتيجته زيي

    عندك اي طلبات خاصة في التاج اللي تحت الانشاء ؟؟ طلباتك اوامر يعني

    حاحطك في الليست ولا يهمك



    --------
    اسلام
    --------

    بسيطة يا عم خيرها في غيرها

    انت اللي بس بقت اهتماماتك كروية ,, ابقى تعالى دايما يا عم


    --------
    صاحب البوابة
    --------

    صاحب البوابة هنااااا

    طب نسبتك طلعت كاااام

    شرفتني بجد




    ردحذف
  32. ازيك يا علا

    انا قريت عن فكرة تحليل إدمان البلوجينج في الدستور في صفحة "عبد المنعم محمود" عن المدونين

    بس لما لقيتك بقى عاملة بوست عن تحليل الإدمان ده قلت لازم ادخل واحلل
    والنتيجة طلعت 61% يعني متدخلنيش حاجة معهد خاص حتى ههههههه

    تحياتي

    ردحذف


  33. -------
    shams
    -------

    طب ده انتي نتيجتك حلو اهو

    يعني لسه في منك امل وعمر في الشفا :)))))))

    نورتي المدونة

    تحياتي

    ردحذف
  34. انا عجبني و اخدته من عند البلطجيه

    ردحذف