هل انت مدمن تدوين



انا حكيت قبل كدة عن نيتي انشاء تاج خاص فيا ,,

لسه المشروع قيد الانشاء بصراحة


لكن عترت من شوية على مدونة سلوى

ولقيت فيها خير اللهم اجعله خير ,, لينك لتست كدة يخليك تختبر مدى ادمانك -اللهم احفظنا يعني- للتدوين


انا جربته وطلعت نسبتي 78%






وزي ما انتو شايفين كدة على يسار الشاشة



وانا عندي فضول اعرف نسبتكم انتو كمان ,,, علشان نلحق نتعالج يعني قبل ما يفوت الاوان هههههههه



ببعت الاختبار- المتقمص شخصية التاج- لكل من



نقطة مية


Ayat, Life or something like it


Epitaph


مها وكلمة واقفة في الزور


أميرة البلطجية


محض روح


عبد الله عايز يتجوز


عمرو احمد
شوف يا عمرو انا عارفة انك مش بتجاوب تاجات ,, بس اعتبر ده اختبار مش تاج ولا حاجة


اسلام خطوة عزيزة


عمر مشروع بطل


دكتور احمد مع نفسي


اشرف اخف دم


كريم


علي واحد من الناس

واخيرا وليس آخرا

مبرمج حر


ولكل حد في عالم التدوين طبعا اتفضلوا


طبعا تتفضل تدوس على الصورة الي فيها نتيجتي فوق ,, والاختبار هو عبارة عن 12 سؤال بسيطين جدا تجاوب عليهم وتعرف النتيجة على طول ,, مش حاتاخد عينة دم ولا وقت في تحليل العينة ولا حاجة


بالشفا ان شاء الله