أ ب تدوين

تنهيدة طويلة ببدأ فيها اكتب الكلمتين الي بدي اقولهم..
دايما بتصيبني حالة معينة من التوتر الجميل والغريب ,, لما ابدا اي حاجة جديدة عليا ,, وفكرة انو يكون عندي مدونتي الخاصة هادي فكرة موتراني كمان بزيادة ,, يمكن لأني بدخل "برجلي اليمين والله" عالم جديد كنت يادوب بتطفل عليه وبزوره على استحياء من وقت للتاني ..
لكن اكيد في حاجة صارت في نافوخي وخلتني اقرر اني اسمّي بالله واشمّر ,وادخل هادا العالم بقلب جامد
يمكن لاني لاحظت في الفترة الاخيرة اني بحكي كتير مع حالي "وهادي حالة مرضية زي ما بيقولولي :D"
وفي حاجات كتير فرساني ومخلياني محتاجة اسمع صوت تاني مع صوتي ,, بدل من صدى الصوت الي انا عايشة فيه هادا
بتمنى الاقي اصوات كتيرة تشبه صوتي او ما تشبهوش ,, مش حتفرق كتير ,, لكن اهم حاجة انه اقول الي جوايا لحد تاني غير نفسي واصحابي "التخيليين"
هنا أنتم وأنا ..
والمدونة الجديدة " من غزة"
أ ب تدوين أ ب تدوين تمت مراجعته من قبل علا من غزة في سبتمبر 17, 2006 تقييم: 5

هناك تعليق واحد:

  1. لا شك ان اللغة البسيطة والتي تكتبين بها هنا شدَّ صداها إنتباهي , ودتت هنا
    أن أشاركك سماع هذا الصدى الجميل المتزين بثياب الغربة , اتمنى ان ارى دائما كتاباتك المتواضعة واعتقد اني دوما سأمر من هنا ..

    ردحذف