فاصل اعلاني




قريبااااااااا





وحصريا على مدونة من غـــــــــــزة





الموضووووع الذي طال انتظااااره



مشّوها بيني وبينكم انكو مستنيين على نار واحر من الجمر وكدة يعني



الكاميرا المتنقلة في ارجاءك يا غزة




صور وتعليقات لن تشاهدوها في اي مكان آآخر




,,, وحنوريك اللي عمرك ما شفته ,,,



ولا حتشوفو غالبا




كفاية برم فاضي ,, استنوني قريبا وبس


فاصل اعلاني فاصل اعلاني تمت مراجعته من قبل علا من غزة في أبريل 07, 2007 تقييم: 5

هناك 18 تعليقًا:


  1. على أحر من الجمر

    تسلمي لينا وفلسطين كلها في قلبي دائما

    اللهم ارزقنا صلاة في الحرم القدسي محررا يا رب العالمين

    سلاااااااام من ماناساس البلد

    ردحذف
  2. فى الإنتظار ..
    علا شوووو
    :)

    ردحذف
  3. منتظرينك يا علا و اكيد هتقدمى شئ جديد و مميز

    ردحذف
  4. متشوقين يا علا الى جديدك
    وانشء الله تعودي بألف خير وسلام الى قراءك الاوفياء

    ردحذف
  5. انا حافظ الحبيبه غزه وحيفا
    ارضنا
    ولكن البث المباشر رائع وتستحقين عليه التحيه
    فا انتظر بشغف
    فلا تتاخرى
    تحياتى

    ردحذف
  6. waiiiiiiiiiiiiting
    وسلااااااااااام

    ردحذف
  7. في الانتظااااااااااار

    ردحذف
  8. هاتلمي شوية اعلانات عجب

    جتنا نيلة في حظنا الهباب



    بس ....!1
    ياريت مايطلعش على فاشوش

    ادينا مستنييين



    :) يا دوكتر

    ردحذف
  9. انا قارئة جديدة وان شاء الله أكون قارئة مستديمة
    تسمحيلي اممر لك تاج من عندي وياريت تجاوبي عليه

    ردحذف
  10. أوك
    نحن في الانتظار
    ربنا يوفقك ويرجع فلسطين لينا كلنا

    ردحذف



  11. سوري يا جماعة

    الفاصل طول شوية :p

    ان شاء الله يوم او يومين بالكتير ونتاااابع


    تحياتي للجميع

    ردحذف
  12. انا عن نفسى قاعد اهو ومستنى




    يللا بقى




    ايه ده انتى اتأخرتى لييه



    الله




    ما قلنا مستنى






    ايه ده بقى




    انا هقعد كتيير ولا اييه





    طيب ملاقيش كوباية نسكافيه على بال متشغلى




    مفييش




    طيب



    انا لسه قاعد


    :)

    ردحذف
  13. ألظاهر حصل قطع لأرسال
    وعلا لمت فلوس الاعلانات وهربت



    ماشي يا دكتورة

    ردحذف
  14. فى انتظار ك ياجميل

    بس صحيح هو انتي من فين من غزة
    :)

    ردحذف


  15. اسمحولي اشربكم عصير فراولة من الي جمعتها يوم الرحلة

    ههههههههههههههه


    شوف يا استاذ اكتب يا معلم يا كبييير


    انت عارف طبعا ان الاعلانات بتيجي على البرامج الناجحة بس !! يعني انا حاولت الم اعلانات بس الظاهر ان برنامجي مش ناحج اصلا


    ههههههههه


    محض يا عزيزتي

    انا من نفس قلب غزة البلد زي ما بتقولو عندكو :p

    حاليا عايشة في منطقة المينا يا ستي

    ادام البحر على طوووول


    ردحذف